søndag 28. mars 2010

En smakebit på badeinnredningen

12. April kommer varene fra Ikea. Kjøkken, garderober, badeinnredning og diverse møbler kommer med denne gigantforsendelsen. Det skal bli gøy å begynne skru må jeg si, regner med det blir min jobb. For det første er jeg alene hjemme da, og for det andre har det vært meg som har gjort det uansett...he, he Grei jobb er det, for jeg har aldri manglet en skrue med Ikea varene mine.
Her er møbler til begge badene våre. Kunne ikke velge annet enn skap fra Flåren-serien. Kjempesøte og litt gammeldagse, slik vi vil innrede huset.
Hemnes speilet skal ligge over dobbelvasken og lampen under skal henge andre veien over speilet. Vaskeservant og blandebatteri kommer også fra Ikea.

Oppdatering fra forrige innlegg: det ordner seg med Steam dusjen. Den kommer i to mindre pakker, bare lagermannen som hadde sett feil. Litt mindre hodebry i alle fall.

Nå venter vi på lillesøster Åse som skal se til Theo i dag. Vi skal jobbe inne i godværet, men sånn er det. Pauser kan jo tas på en av de nye terassene.

Fin søndag til alle dere

Klem fra Aina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin