tirsdag 3. november 2009

Pausebilde

Long time...dagene fyker i fra meg, og i motsetning til de fleste andre synes jeg fredagene kommer alt for fort. Det er vel et privilegium ved å være mamma i permisjon tenker jeg, men jeg har jo så utrolig mye som skulle vært gjort og avklart før helgen kommer. Og vips, så var tre fredager gått (holder tellingen på p-pille brettet), og de samme casene står uavklart!!! Her hjemme har vi vært skikkelig forkjøla i over ei uke nå. Lite blogging og generelt lite surfing til meg å være. Viser bilde fra siste sushi - kvelden her hjemme. Siste rest med Salma-laks flybåret fra Bergen. Søren at ikke denne finnes nord for polarsirkelen. Pokker, altså! Den er vannvittig deilig å spise rå, dessuten så fersk og god kvalitet at den ikke behøver fryses.
Sushi er nammenam og aller best når man lager den selv. Som bildene viser spiser vi mest maki-ruller og sashimi her i gården. Min favoritt og derfor pausebilde på bloggen til neste gang.
Nattaklem fra Aina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin