fredag 23. oktober 2009

Kledningen kommer på

Nå er kledningen begynt å komme på huset etter mye om og men. I går måtte vi rive deler av kledningen fordi leverandøren hadde levert feil type til oss. Snekkerne var bynt å klappe den på, men heldigvis ikke kommet så langt. De fleste ville nok ikke brydd seg nevneverdig om det lå dobbelfals ny type eller dobblefals gammel type på huset, men når vi har sett for oss det ene,- da er ikke det andre godt nok! (Det dreier seg om at det freste sporet er rett istedet for skrått). Nå ser det derimot desto bedre ut, med rett spor. Perfekt i mine øyne!
Kledningen kommer heldigvis ferdig grunnet, så vi slipper den jobben og malearbeidet kan tas til våren. Vinduene er også bestilt og de blir som det øverste bildet i dette innlegget. Ytterdøren blir nok grå som vist her.
Neste bildet blir nok med ferdig kledning og takplater, for taket er kommet. Lite blogging skyldes ikke lite å blogge om, men alt for travle dager. Til min frustrasjon klarer jeg ikke følge med på alle favorittbloggene mine heller...
God helg til dere alle.
Klem Aina

2 kommentarer:

  1. Halloen Ainamor!!

    Utrolig koselig blogg du har!!
    Noen varme koselige tanka herfra.

    Hege

    SvarSlett
  2. Heihei!
    Blir så spennende med det huset deres! irriterende når det blir feil, og man må gjøre om... Det skjedde en del ganger på mitt hus. I tillegg hadde jeg udugelige snekkere... jaja.

    Finfin ny uke til deg!
    Klem fra Chatrine:)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin