torsdag 1. oktober 2009

Ny lykt og alpakka islender

Fant denne nyyydelige lykten fra Bloomingville hos den lille butikken Millie i Tromsø. Den gjorde seg meget bra med lys i på høstmørke kvelder. Svigermor falt også for den og måtte straks anskaffe seg en selv også. Så lenge jeg bor her hos henne, har vi altså to lykter som lyser for oss. Jeg har kjøpt to til gaver også, dermed tømte vi butikken til Malene. Hi, hi...
Høstmørke kvelder er også perfekt for et håndarbeide. Etter ferdigstillelse av bodyen, startet jeg på Islenderen til Theo. Den deiligste Alpakkaull er fantastisk å strikke med og resultatet blir nyyydelig!
Ellers går dagene med til mange gøye prosjekter, vil vise litt etterhvert som jeg får ferdigstilt.
Ha en aldeles nyyydelig kveld, det har jeg.
Klemmer fra Aina

2 kommentarer:

  1. Genser i alpakka er alltid en god ide :-)

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg kjøpte også den lykten i går! Knallfin! Det blir så fint lys i den også...
    Ellers høres det veldig spennende ut med husbygging. Blir gøy å se hvordan det blir!

    Ha en strålende helg!
    Hilsen Kari i Bolettes hus

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin