søndag 27. september 2009

Fana bodyen er klar til avsending

Babyen som skal få denne er kommet til verden, gratulerer dere stolte foreldre. Se tidligere omtale. Det blei en gutt og fargene skulle passe like fint om det blei gutt eller jente. Ullbodyen i Fana mønster ble ferdig for noen kvelder siden, men er i dag skylt opp og rullet tørt i et håndkle. Jeg er kjempefornøyd og kommer helt sikkert til å mekke flere. Prikken over i-en er å kunne sy på sin egen merkelapp til slutt!
I dag har vi tatt opp store fine mandelpoteter, rød potet og blå potet (blå kongo!!!). Må si jeg synes livet på landet er helt etter min smak. En ting som er sikkert er at jeg skal harve opp en del av det nye tomtearealet vårt til potetland. Utrolig koselig å grave frem sin egen potet ;-)
God søndagskveld til dere.
Klem fra Aina

3 kommentarer:

  1. For en skjønn body!:)

    SvarSlett
  2. De der er jo bare så fine! Husker da Trude strikket en slik til Theo-tenkte at jeg skulle få en unge til så hun kunne hatt en slik-hehe!!

    Klem!

    SvarSlett
  3. Den blei jo kjempefin fordi om det va mye arbeid med knappan he he!!
    Men hadde jo ikke trudd noe annet, du e jo så flink me sånn ;-)
    natti natt Søssa

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin