mandag 14. september 2009

Sykurs

Er det noen som vet om sykurs her i Tromsø? Jeg har sydd litt fra før, men aldri gått på kurs. Kjøpte et slikt overlock-monster før jeg flyttet fra Bergen, men har ikke rukket å trekke den opp av eska ennå. Tror jeg trenger minst to uker på å sette meg inn i dette maskineriet. Har aldri tredd eller jobbet med en slik maskin før, men prøvde en liten søm hos ei venninne og da var jeg hekta. En sånn måååå jeg ha for å i det hele tatt kunne sy noen ting som helst mer. Sikkert ikke helt sant, men jeg tror det blir gøy å lære seg med denne greia! Kjøpte min forrige maskin (en vanlig symaskin) også fra merket Janome og er veldig fornøyd. Norges største forhandler heter Tonje Brodering og ligger i Bergen. De leverer fraktfritt over hele landet. Dette var dagens gratisreklame. Men som sagt, rop ut dersom noen vet om det kjøres sykurs her i Tromsø...
Klem fra Aina

2 kommentarer:

  1. det er masse fine ting du har bilde av:)så kult at æ e den første som skriv komentar,Æ DIGGE HJEMMESIA DI!!!!!!!!!GLA I DÆ <3<3<3<3<3

    SvarSlett
  2. Takk for kommentar lille Åse Mari. Neste gang må du skrive hilsen Åse, så vet æ at d e du, lillesøster.

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin