lørdag 5. september 2009

Mens jeg leter etter strikkepinnene

Bakom, under, nederst, inni en eske (jeg vet hvordan), der ligger alle stikkepinnene mine. Jeg har jo flere prosjekter som holder meg i ånde, derfor kjøpte jeg ikke nye pinner heller...vet jo at jeg har flere sett i str. 2,5 allerede. Men som sagt ligger de i symaskinesken underst og innerst i flyttelasset. Planen er å grave de fram i dag, vi skal flytte en del esker til nytt lager slik at svigermor får plass til bil i ene enden av garasjen.
Enn så lenge kan jeg jo prøve ferdigstille noe som jeg startet på i jula. Svigermor hadde fått så fine heklekapper som hun festet på liftgardinene i spisestua. Jeg ordnet meg mønster og begynte hekle til mitt ene kjøkkenvindu i Bergen. Men så kom Theo, og siden den tid har jeg glemt hele prosjektet. Siden den tid har jeg tilfeldigvis solgt og kjøpt nytt hus også, og vips så må jeg hekle kappe til to kjøkkenvindu i stedet for ett. Det skal forhåpentligvis gå bra, er jo noen måneder igjen til vi er innflyttingsklar. Før den tid tenkte jeg sy liftgardiner også...
Ha en super helg dere som er innom!
Klem Aina

2 kommentarer:

  1. Avogtil skjer det jo en endring i planene, å godt er det:)
    Knallfint blir kappene til dine nå 2 kjøkkenvinduer!

    ha en superfin helg!
    Klem fra Chatrine:)

    SvarSlett
  2. fin dem va :-)

    Hilsen Søssa

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin