søndag 20. september 2009

Hekta på kyllingsalat

Spiste en salat alla denne med noen venner en gang, og siden har jeg laget den mange ganger og ofte flere dager på rad. Det er litt ymse hva en kan ha i, men obligatorisk er frisk salat, stekt kyllingfilet, spekeskinke, fetaost naturell (grønn pakke fra Arla), pastaskruer, advokado og hakket chili. I tillegg bruker jeg ofte rødløk, tomat, kruttonger, hvite asparges i lake og foccasia brød. Bland en dressing av olivenolje, worchestershiresaus, salt, pepper og sitron og drypp over. Fantastisk god og sunn middag eller lunsj.
Nå sover Theo og mammen skal drikke te og lese interiørblad.
Klem fra Aina

3 kommentarer:

  1. Hei Aina!!

    Kom inn på denne bloggen via linken du hadde lagt på facebook. Jeg leser mange andre interiørblogger ellers og det var kjempemorsomt å lese din!! Blir spennende å følge med på husprosjektet deres! Jeg har i vinter drevet å pusset opp en leilighet jeg kjøpte i fjor og er mildt sagt ganske opphengt i interiør og oppussing for tiden....:)

    Heidi W.

    SvarSlett
  2. Hey Hey
    No har tanten kjøpt kjeks til gutten :-)

    MKB

    SvarSlett
  3. Å den så jo utrolig deilig ut!
    Klæm Susanne

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin