mandag 19. oktober 2009

Tupperware

Tupperware er ikke hva det en gang var. De fornyes til stadighet og overrasker i alle fall meg med sin design og kvalitet. Derfor var det på tide å starte som konsulent for TW igjen etter 10 år. Hovedårsaken er disse fantastiske nye kasserollene, knivene og bestikket i TupperChef serien. Det har vært prøvd ut i mange år, responsen har vært fabelaktig og mange har ventet på at dette skulle komme i salg. Endelig, må jeg si. Vi har gode kasseroller nå også, men hvem visste at vi skulle kjøpe komfyr med induksjonstopp (vi skulle jo ikke engang flytte fra Bergen for noen måneder siden!!!)...nå må vi bytte ut de tyske Gastroguss pannene, og da skal jeg investere i disse fra TW.
Både kasseroller, kniver og bestikk finnes i flere varienter. En oversikt finnes hos Tupperware.no. Dessverre selges bare TW på homeparty og ikke på nett. Dersom noen ønsker en liten demo hjemme hos seg, så ta gjerne kontakt med meg. Flotte vertinnegaver og tilbud, samt ny julekatalog står for døren. Jeg tar også i mot bestillinger fra den som måtte ønske seg noe nytt til hjemmet. Send meg gjerne din e-post på mail, så sender jeg ukentlig oversikt over tilbud fra meg.
Det kommer nok flere innslag av denne typen fremover. Jeg har stor interesse for matlaging i tillegg til interiør og handarbeide. Det fremgår nok av mine bloggeinnlegg. Men i dagens TW-design ligger det mye interiør også, spør du meg!
Klemmer fra den nye konsulenten og altmuligmammaen

5 kommentarer:

  1. Så gøy!! Kanskje vi kan ha et party her hos oss etter jul! Vet det er mange her i fjorden som både er konsulenter og tw fan,men noen må vi jo kunne få tak i!!

    Ha en super ny uke!!

    Klem

    SvarSlett
  2. Jeg har også lyst å prøve de nye Tupperware kasserollene, men de er så fryktelig dyre!!!!!

    Tone

    SvarSlett
  3. Hei Tone.

    De er ikke så mye dyrere enn andre gode kasseroller jeg har kjøpt...send meg en mailadresse, så kan jeg gi beskjed om de kommer på salg eller som takkegave!!!

    Mvh Aina

    SvarSlett
  4. Jeg solgte også Tupperware en gang i tiden. Jeg ga faktisk bort alle Tupperwarene mine til loppiset de hadde på Mjelde nå i høst. Jeg er nemlig ikke noe glad i å lage met. Det har resultert i at jeg er kjemperask når jeg må lage mat.. Men det er litt kos å lage noe spessiellt i helgene da.. drikke litt vin og kose seg på kjøkenet, bare ikke med sjøkreps ;o)

    SvarSlett
  5. Takk for hyggelig kommentar-bare elsker dem!!!!!!!!

    Klem til deg!!

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin