søndag 28. juni 2009

Nytt til barnerommet

Har lenge hatt lyst til å sy putebokstaver til Theo. Kjøpte mønster, stoff og fyll på Stoff og Stil http://stoffogstil.no/ for et par måneder siden. Stoff og Stil har èn av sine tre butikker i Norge her i Bergen. Jeg elsker denne butikken, og vil savne den stort når jeg flytter til Tromsø. Må nok ta med meg noen meter stoff på flyttelasset.
Bokstavene ble ca 25 cm høy og kjempekoselige. Egner seg nok til pynt på en hylle el.l. Det skal bli moro å innrede gutterommet. Fargene går i mørk blått, aqua, lys turkis, brunt og hvitt. Er greit fornøyd, men hadde nok valgt litt andre farger om jeg hadde kjøpt stoffet i dag. Så fort kan en skifte mening og smak. Ikke missforstå, jeg synes bokstavene blei kjempefine.
Jeg har den del håndarbeidsprosjekter, både søm, strikking og hekling. Skal få lagt ut litt bilder etterhvert, kanskje det blir en pusher til å gjøre ferdig noe. Nå må lille Theo ha litt mammakos. Tudelu så lenge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin