lørdag 8. august 2009

Nyanskaffelser

Det ble en innbringende ikea- tur i går. Skal gjøre en storbestilling når kjøkken, garderobe og møbler skal opp til Tromsø i slutten av året. Men før vi flytter må vi selvsagt handle med oss det som ikke kan sendes,- som lamper, speil etc. Derfor klarte jeg få med meg et par ting hjem i går. Den hvite Knodd-bøtta med lokk har jeg lenge tenkt å investere i. Den er stor og pen, jeg tenker å ha den på kjøkkengulvet i nytt hjem. Den er for stor til boss, men genial til å slenge tomgods i. Tomme flasker gjør seg dårlig på benken og de er vanskelige å stable i skap, da det som regel rauser sammen og lager kaos. Bøtta er så fin at jeg vurderer å kjøpe en til...kanskje til skittentøyskurv på badet i andre etasje.
Kjøpte en til av leselampen over. Vi har en fra før, men savner en lampe ved hver sin stol. Lampen er ganske diskret og har et knakende godt lys.
Mest av alt ville jeg ha denne lampa som er litt mer nostalgisk i looken. Den skal mest sannsynlig plasseres ved en Ektorp sjeselong i spisestuen når vi flytter inn i nytt hus. Lamper trengs det nok uansett... I tillegg måtte vi ha noen store flytteesker og et par saftflasker, noen servietter, et sminkespeil, et myggnett og en krakk som skal males. Gøy, gøy, gøy. Blir minst 2 turer til på Ikea (krampetrekkninger) før vi drar nordover. Nå fortsetter pakkingen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin