onsdag 19. august 2009

Stoffavhengig

I kveld var jeg på lansering av høst/vinterkatalog hos Stoff og Stil. Kveldsåpent. De to nye katalogene kan bestilles eller leses hos, http://www.stoffogstil.no/. Jeg ble ikke skuffet.
Kjøper mest stoffer til interiør, men fant dette stilige fleece stoffet med elghoder som jeg skal sy jakke eller dress til Theo av. Kjøpte også grått jersey med elgmotiv som skal brukes som fôr i hetta.
Handlet ellers en del nye mønstre, sytråd, nåler, bånd og pene stoffer. Et utdrag vises nedenfor. Har hentet alle bildene fra Stoff og Stil sin hjemmeside i og med at alle nyanskaffelser allerede er pakket ned. Skal sy noen slike englevinger i hvit pels og hvit lin, som jeg kjøpte noen meter av.
Gleder meg stort til å dra symaskin ut av flyttelasset og lage noen fine julegaver til meg selv og andre. Natti natt.

1 kommentar:

  1. Flotte stoff du har fått med deg fra Stoff og Stil! Gleder meg til å se i den nye katalogen:) Lykke til med produksjonen;) Pink Lady

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin